Sunday 13 January 2013

KH KOPI HERBA HUTAN



PENCARIAN ANDA BERMULA DISINI !!


Kini tiba masanya untuk anda menjana pendapatan lumayan, Oleh itu!, Jangan lepaskan peluang keEMASan ini.

BERTINDAKLAH SEKARANG!!

Tempah & tempatkan kedudukan anda, DAN jadilah antara penjana keuntungan lumayan yang terawal.


(VIDEO Build Rich Mining Group Berhad Highlight)
LAWATAN PELABUR DARI CHINA KE TAPAK CARI GALI EMAS DI MUKIM SOKOR TANAH MERAH, KELANTAN



LAWATAN PELABUR DARI CHINA





LAWATAN PELABUR DARI INDONESIA


 MEETING DI NEGARA INDIA


 MEETING DI JOHOR MALAYSIA



GAMBAR SETERUSNYA DI BAHAGIAN GALERI


TOP LEADER YUSMANIZAM AND LEADER TOM WITH CEO MALAYSIA


BUILD RICH INVESTOR IN PHILIPHINE






Baru bermula di MALAYSIA pada 15hb OGOS 2012. Sebelumnya telah menggegarkan pasaran di HONG KONG, dan kini sedang melebarkan sayapnya di INDIA, CHINA dan INDONESIA.



Suatu program penjanaan pendapatan lumayan kendalian oleh SYARIKAT KUMPULAN BUILD RICH MINING GROUP BERHAD yang dipengerusikan oleh DR. MIKE TOH. 


Sebuah syarikat yang sah berdaftar dengan pihak SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA(SSM). Mempunyai pejabat di WISMA UOA JALAN PINANG. Syarikat mengusahakan perniagaan yang berasaskan perlombongan emas. 
Suatu perencanaan yang menawarkan peluang kepada golongan masyarakat semua peringkat. Dapat menjana pendapatan lumayan melalui pelan pemasaran yang terkini. Segala pulangan imbuhan adalah sangat berasas, ternyata lebih LOGIK, mengamalkan pendekatan yang CANGGIH lagi REALISTIK yang pastinya anda tidak akan mampu untuk menolak tawaran peluang KEEMASANini sekiranya anda menganalisa mesej ini secara berlapang dada dan berfikiran terbuka dan bersedia pula dalam menerima perubahan kearah kebaikan demi kebaikan diri dan keluarga.
Berbicara soal KEUNTUNGAN???...kiranya anda LAYAK, segala pembayaran imbuhan hanya mengambil masa 5 HARI BEKERJAdari tarikh anda membuat permohonan pengeluaran bertempohkan hanya 100 HARI SAHAJA. Anda cuma perluMODAL kan dengan sekecil-kecil pakej sama ada...


Faedah akan dikira SETIAP HARI dari Isnin hingga Jumaat sahaja.Simpanan modal yang dibuat akan dibayar faedah selepas 24 JAM telah berlalu. Jika simpanan modal dibuat pada hari Isnin 12:30:21, maka pembayaran faedah yang pertama akan berada di12:30:21 Selasa. Jika pelaburan dibuat pada hari Sabtu dan Ahad, maka pembayaran faedah yang pertama akan menjadi pada hari Isnin akan datang 23:59:59 
Anda mampu beroleh peluang menikmati pendapatan serendah bermula USD200/RM700 sehari sehingga USD2000/RM7000 sehari mengikut pakej penyertaan anda.
Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai segala maklumat koporat, segera lawati laman sesawang www.buildrich.us dan bagi tujuan pendaftaran penyertaan bagi mereka yang serius, jangan berlengah lagi, Sila segera hubungi saya melalui talian seperti dibawah :

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2012 Reserved to KH KOPI - 7 HERBA HUTAN Design with love by Fatimah Azzarah